Pi School
Kursy standardowe
Kursy dla przedszkolaków
Zajęcia indywidualne
Zajęcia z dojazdem
Zajęcia w WARSZAWIE
Referencje

Kursy dla dzieci- język angielski i inne języki, korepetycje

W naszej ofercie znajdziecie Państwo następujące kursy:

 

angielski dla dzieci            (zapraszamy dzieci w wieku od trzech lat)

hiszpański dla dzieci          (zapraszamy dzieci w wieku od trzech lat)

niemiecki dla dzieci            (zapraszamy dzieci w wieku od trzech lat)

francuski dla dzieci            (zapraszamy dzieci w wieku od pięciu lat)

włoski dla dzieci                (zapraszamy dzieci w wieku od pięciu lat)

rosyjski dla dzieci              (zapraszamy dzieci w wieku od pięciu lat)

 

Po pierwsze Państwa dziecko otrzyma od nas maksimum uwagi i koncentracji już od momentu zgłoszenia. Dobierzemy dni, godziny, rodzaj kursu, poziom i liczebność grupy zgodnie z Państwa oczekiwaniami.  

Nasi mali kursanci uczą się na 12 poziomach zaawansowania.  Na każdym z tych poziomów mamy po kilka grup. Macie więc Państwo możliwość wyboru dni i godzin zajęć, liczebności grupy a także lektora.

Niezwykle istotną kwestia jest wybranie dla Państwa dziecka grupy rówieśników będących na tym samym poziomie zaawansowania językowego. Ma to bezpośrednie przełożenie na efekty nauki języka. W każdym z naszych oddziałów uczy się kilkaset dzieci, dlatego możecie być Państwo pewni, że  uczciwie i precyzyjnie dobierzemy grupę na odpowiednim poziomie zaawansowania dla Waszego dziecka.  Prowadzimy rekrutację przez cały rok szkolny -w każdym miesiącu zajęcia rozpoczynają nowe grupy.

W oddziałach Warszawa Centrum oraz Ochota przyjmujemy do grup maksymalnie ośmioro dzieci. Oczywiście jest możliwość wyboru grup mniej licznych. 

EFEKTY- czyli jak prowadzimy zajęcia? 

Skuteczność. Od lat słyszymy od rodziców naszych małych kursantów, że widzą efekty nauki języka u nas a przy tym dzieci przychodzą na zajęcia do nas bardzo chętnie.

Na kursach ogólnych staramy się zmaksymalizować czas mówienia dzieci w języku obcym. Wszystkie nowe struktury i nowe słownictwo muszą być użyte przez dzieci w mowie co najmniej kilkanaście razy podczas zajęć. Dzieci muszą też możliwie szybko osłuchać się z melodią języka i rozumieć wypowiedzi lektora i nagrania z płyt. Dlatego niezależnie od poziomu zaawansowania dzieci staramy się głównie używać języka obcego podczas zajęć.  Naszym celem jest również rozwój pozostałych umiejętności językowych dzieci (np. pisania), jednak uważamy, że w początkowej fazie nauki pisanie nie jest bezwzględnie koniecznym elementem rozwoju językowego dziecka (oczywiście w trakcie indywidualnych korepetycji, które także prowadzimy, często skupiamy się na gramatyce i pisaniu gdyż takie są zazwyczaj Państwa oczekiwania- najczęściej chodzi wówczas o pomoc w nadrobieniu materiału ze szkoły publicznej).  

Tylko praktyka gwarantuje efekty. Aby nauczyć dziecko czegoś więcej niż kolory, liczenie i zwierzątka należy dać dziecku możliwość użycia słów i zwrotów w udających rzeczywistość sytuacjach. Nie da się zmusić dzieci do używania języka, trzeba umieć zachęcić do wejścia w role, w których może wymawiać wprowadzane słownictwo i struktury (np. zamówić posiłek w restauracji, spytać o drogę, poradzić sobie na dworcu czy na lotnisku). Samo „wyobraź sobie” już nie wystarczy. Wykorzystując rekwizyty, tablice interaktywne, wiedzę psychologiczną i doświadczenie przenosimy dzieci w świat, w którym czują się naturalnie i bez lęku używają języka obcego (przecież pomyłkę  z końcówką „s” w 3 osobie l.poj. czasownika można wyjaśnić po skończonej grze językowej). Zyskujemy zaangażowanie, motywację i emocje, które pomagają rozwiązać języki nawet najbardziej nieśmiałym uczestnikom kursu.

Oczywiście gry i zabawy językowe są dla nas tylko narzędziem (dla dzieci sensem zajęć…). Wykorzystujemy podręczniki najbardziej doświadczonych wydawnictw językowych (głównie Longman). Wszelkie aktywności, które podejmujemy podczas zajęć są ściśle powiązane z programem kursu opartym na tych podręcznikach. Wszystkie gry i zabawy językowe, prace domowe i projekty są logicznie i metodycznie powiązane z przerabianym lub powtarzanym materiałem.  

Co jeszcze możemy dać dziecku wspólnie? - współpraca z rodzicami:

Przy Państwa niewielkiej pomocy efektywność kursu dla dziecka może znacznie wzrosnąć. Zapraszamy do jak najczęstszego kontaktu z lektorem Państwa dziecka. Jesteśmy do Państwa dyspozycji przed i po każdych zajęciach. Po niemal każdych zajęciach dzieci (do I klasy włącznie) rodzice otrzymują od lektora przerobiony na zajęciach materiał (słownictwo i zwroty). Informacje te są podane w taki sposób, że nawet jeśli rodzic nie zna języka obcego jest w stanie pomóc dziecku w powtarzaniu materiału. Rodzice dzieci starszych dostają od nas także informacje jak pomóc dziecku w powtarzaniu przerobionego materiału.

Do większości podręczników, z których korzystamy, dołączone są płyty CD, DVD i  CD Rom – ich regularne odtwarzanie w domu zdecydowanie przyspiesza tempo nauki. Lektor podpowie co i jak często dziecku włączać.

Zarekomendujemy strony internetowe do nauki języka, które będą dla Państwa dziecka odpowiednie ze względu na wiek i poziom zaawansowania a przy tym wartościowe merytorycznie.

Do dyspozycji naszych kursantów jest również bogato wyposażona biblioteka uproszczonych książeczek z języka angielskiego dla dzieci.

Dzieci uczęszczające na kursy języka angielskiego mają również możliwość skorzystania z dwudziestu godzin zajęć darmowych (zajęcia tematyczne) a najmłodsze dzieci zapraszamy do klubu bajkowego.

Po każdym semestrze otrzymacie Państwo dokładne oceny opisowe postępów językowych dziecka.